به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور 97 این شهرستان افزود: افتخارآفرینی دانش آموزان در کنکور امسال ناشی از برنامه ریزی ، همت دانش آموزان و حمایت و دلگرمی خانواده های آنان است.
سیدعلی پاک نژاد اظهارداشت: کانون فرهنگی آموزشی قلم چی بدنبال مسایل مادی نیست و مشارکت در کارهای خیرخوانه نظیر احداث مدرسه و درمانگاه بخشی از اهداف این کانون است.
وی گفت: مجموعه فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری آماده هرگونه همکاری با کسانی است که برای پیشبرد علم و دانش فرزندان این دیار تلاش می کنند.
موسس و مسئول نمایندگی کانون فرهنگی آموزشی قلم چی گناوه نیز گفت: دانش آموزان این شهرستان دارای نبوغ و استعدادهای عالی هستند که با فراهم کردن زمینه لازم و استفاده از قابلیت های شهرستان می توانند به رتبه های بالاتر و کسب مدارج عالی دست یابند.
معصومه شادزی افزود: دانش آموزان کانون قلم چی این شهرستان با گذشت یک دهه از تاسیس آن تاکنون با کسب رتبه های برتر به مراکز آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی و مهندسی درجه یک و دو راه پیدا کردند.
وی اظهارداشت: باتوجه به اهداف و نیت قلم چی ، دانش آموزانی که مستعد و مشکل مالی دارند ، 100 درصد خدمات بورسیه ارایه می شود و در این ارتباط یکهزار و 500 تن در شهر و روستا های گناوه بصورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته و خدمات دهی شد.
مسئول نمایندگی کانون قلم چی گناوه افزود: در این موسسه از دبیران و پشتیبانان بومی استفاده و پروازی بهره ای گرفته نشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.