به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز شنبه در نشست بررسی مشکلات افزایش قیمت بلیت هواپیما در بوشهر افزود: هدف تشکیل این کارگروه به ریاست مدیرکل بازرسی استانداری و متشکل از مدیران کل فرودگاه‌ها، تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده ای از ایرلاین های فعال در بوشهر و نماینده صنف دفاتر خدمات پروازی حل مشکلات مردم در زمینه افزایش قیمت بلیت هواپیماست.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم برای مشکلات خود در هفته چند بار به تهران سفر می کنند، این افزایش قیمت بلیت هزینه های سنگینی بر آنها تحمیل می کند و انتظارمی رود این موضوع با جدیت توسط ایرلاین های مستقر در استان بوشهر مورد بررسی قرار گیرد.
ستوده ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده در بوشهر، یکی از علل گرانی بلیت هواپیما علاوه بر وجود پروازهای چارتری، لغو شدن پروازهای صبح تهران به بوشهر است که باعث افزایش قیمت در ایرلاین ها شده است.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: اینکه پرواز خالی به مقصد می رود مشکل مردم نیست، در فضای رقابتی شرکت های هواپیمایی باید قدرت رقابت داشته باشند اما این کار نباید دلیل بر افزایش قیمت بلیت باشد.
وی با تاکید بر نظارت جدی شرکت های هواپیمایی بر پروازهای چارتری اظهارداشت: در سه روز آینده همه ایرلاین‌های فعال در استان بوشهر مشکلات خود را طی نامه ای به دفتر بازرسی استانداری ارائه کرده تا معاونت عمرانی مشکلات اعلام شده را از طریق مدیران کشوری ایرلاین‌ها دنبال کند.
ستوده اضافه کرد: همچنین استانداری بوشهر در مورد پرونده‌های مربوط به شرکت های هواپیمایی که به معاونان وزیر اعلام شده اما ترتیب اثر نداشته نامه ای تهیه و به مدیران کشوری اعلام کند.
وی با تاکید بر برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر بیان کرد: میزان برخوردهای صورت گرفته با آژانس‌های متخلف در سه ماه آینده توسط کارگروه یاد شده گزارش شود.
ستوده با بیان اینکه اداره کل فرودگاه‌های استان پیگیر حضور سایر ایرلاین‌ها در بوشهر باشد، اظهار داشت: حذف پروازهای چارتری با دلایل توجیهی آن در دستور کار کارگروه ویژه بررسی افزایش قیمت بلیت هواپیما قرار گیرد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.