به گزارش ایرنا، فرماندارگناوه در این آیین گفت: این شهرستان ظرفیت های فراوانی از جمله در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی دارد و دارای هنرمندان مستعد و خلاقی است که در سطح کشور و استان به موفقیت های خوبی دست یافته اند.
سیدعلی پاک نژاد با تاکید بر توجه و حمایت هنرمندان گناوه افزود: در دولت تدبیر وامید کارهایی مهم در حوزه های فرهنگی، هنری و مذهبی در این شهرستان صورت گرفته و مسئولان استانی و شهرستانی ارتباط و تعامل خوبی با هنرمندان دارند.
وی احداث نگارخانه را یکی از خواسته های بحق اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان دانست و گفت: فرمانداری برای تامین اعتبار مورد نیاز این طرح پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
پاک نژاد اظهارداشت: احداث یک مجتمع فرهنگی و هنری در بندرریگ نیز که از مطالبه های چندین ساله مردم این منطقه است در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گناوه گفت: نگارخانه یکی از مراکز مورد نیاز و عوامل مهم در توسعه فرهنگی هر منطقه به شمار می آید که با درایت و حمایت فرماندار احداث آن در طرح های امسال این شهرستان قرار گرفته است.
علیرضا سبحانی افزود: با توجه به اینکه شهر گناوه دارای یک نگارخانه است که قدمت زیاد دارد، احداث یک مرکز جدید با استانداردهای لازم در دستور کار قرار گرفت که امورز اجرایی می شود.
وی، اعتبار اولیه مورد نیاز این طرح را 9 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که امیدواریم با تامین اعتبار موردنیاز در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.