معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان است، گفت: سال قبل یک‌هزار و ۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش ایلنا، علی درویشی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با بیان اینکه عمران شهری و روستایی مورد تاکید است، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم در شهرها و روستاها با رویکرد اشتغال اجراء می‌شود. 

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: سال قبل یک‌هزار و 95 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در استان بوشهر توزیع شد که امسال کاهش دارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از افزایش اعتبارات عمرانی در شهرستان‌ها خبرداد و بیان کرد: با ابلاغ ردیف‌های متعدد اعتباری سرجمع اعتبارات عمرانی استان بوشهر یک هزار و 350 میلیاردتومان افزایش یافته است.

درویشی بیان کرد: امسال تاکنون 570 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شده است که علاوه بر این اعتبارات در حوزه ورزش، عمران شهری و تخلفات و جرائم راهنمایی و رانندگی، نوسازی مدارس نیز اعتباراتی اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این 112 میلیارد تومان از محل اعتبارات استان دستورالعمل آن به‌زودی ابلاغ می‌شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به کاهش اعتبارات استانی بیان کرد: کاهش50 درصدی که در سطح اعتبارات استان اتفاق افتاده در شهرستان‌ها این کاهش وجود ندارد.

درویشی افزود: برای اینکه بتوانیم درهفته دولت و دهه فجر پروژه‌ها افتتاح شود اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.