به گزارش ایرنا، محمد حسن باستی روز یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی افزود: امسال سه هزار و 200 طرح عمرانی در کمیته های برنامه ریزی شهرستان های استان بوشهر مصوب شده است.
وی اضافه کرد: از این شمار 2 هزار و 530 طرح نیمه تمام است تکمیل خواهد شد و 670 جدید نیز اجرایی می شود.
باستی، به خدمات دولت یازدهم در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در چهار سال گذشته بیش از سه هزار و 493 طرح در هفته های دولت و دهه فجر در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 33 هزار و 530 میلیارد ریال هزینه شد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: در هفته دولت امسال 422 طرح عمرانی با اعتبار پنج هزار 170 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و 116 طرح با اعتبار 2 هزار و 30 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
باستی، مهمترین طرح های عمرانی شهرستان دشتی را 2 سد باغان و دشت پلنگ عنوان کرد که اعتبار آنها امسال از طریق فایناس تامین شده و این 2 طرح در دست اجراست.
وی بیان کرد: همچنین اجرای طرح های آبخیزداری، تقویت توسعه منابع آبی و توسعه بزرگراه ها و عمران شهری و روستایی از دیگر طرح های اولویت دار در دست اجرای استان بوشهر و شهرستان دشتی است.
باستی ادامه داد: در زمان حاضر 9 طرح بزرگراهی در استان بوشهر دردست اجر است که سبب شده این استان بوشهر رتبه سوم کشور را در توسعه بزرگراه ها و در زمینه ایمنی راهها کسب کند.
وی تاکید کرد: به دلیل توجه ویژه به توسعه بزرگراه ها، ایمنی راههای ارتباطی و توسعه زیر ساخت ها در بخش حمل و نقل و برطرف شدن بسیاری از نقاط حادثه خیز در استان بوشهر بیش از 37 درصد از تلفات جاده ای در سطح استان کاهش یافته است.
شهرستان دشتی با 84 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.