علی درویشی روز جمعه درگفت وگو با ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی در استان بوشهر برای تکمیل این طرح ها اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است که تا پایان سال از محل ابلاغ ردیف های مختلف تقویت تا پایات سال جبران خواهد شد.
درویشی ادامه داد: اولویت استان بوشهر بنا به تصمیم شورای برنامه ریزی و توسعه استان در حوزه های آب برای جبران بخشی از مشکلات خشکسالی و شرایط اقلیمی استان و کم آبی در شهرها قرار گرفته است و در کشاورزی نیز اجرای طرح های آبخیزداری در اولویت است.
وی در ارتباط با اعتبار شهرداری های استان بوشهر گفت: توزیع اعتبار برای شهرداری ها بر اساس مساحت شهرها، جمعیت شهر، معکوس درآمد سرانه و طرح های نیمه تمام شهری است.
فرمانداردیر گفت: در سال جاری 350 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای بین 39 دستگاه اجرایی شهرستان توزیع می شود.
حمزه اعتماد افزود: براساس شاخص‌‌های تعیین شده اعتبارات عمرانی در شهرستان برای تکمیل طرح ‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.
وی گفت: تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت قرار دارد، این در حالی است که طرح های مهم از جمله آبرسانی مورد توجه ویژه قرار دارد و در کمیته برنامه ریزی امسال رعایت فصول برنامه ریزی الزامی و این مهم رعایت شده است.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیر درارتباط با نحوه توزیع اعتبارات شهرستان گفت: اعتبارات در 21 فصل توزیع شده که مهم ترین فصل امسال در حوزه آبخیزداری و فصول آب و فاضلاب است که سعی شده اعتبارات مناسبی دیده شود.
علی یزدان شناس افزود: فصل توسعه خدمات شهری و روستایی با اعتبار حدود 90 میلیارد ریال بیشترین اعتبار بین فصل ها داشته و فصل حمل و نقل با اعتبار بیش از 63میلیارد ریال از جمله فصول بوده که اعتبار مناسبی داشته است.
وی بیان کرد: در فصل های آب و فاضلاب، فصل انرژی، فصل منابع آب سعی شده اعتبارات به گونه ای توزیع شود که مشکلات مردم در این فصل ها در حد امکان حل شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیر یادآورشد: در فصل ورزش و تفریحات بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار توزیع شده که اعتبارات ارزش افزوده نیز به این اعتبارات اضافه خواهد شد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد که دارای سه بخش مرکزی، آبدان و بردخون و پنج شهر و 72 روستاست.
7207/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.