به گزارش ایرنا، روابط عمومی خانه مطبوعات استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از مازیار هوشمند افزود: با توجه به برگزاری انتخابات همزمان الکترونیکی بازرسان خانه مطبوعات درسراسر کشور، 'کیوان حیدری' و 'رقیه زیرک' به عنوان بازرس اصلی، و 'وحید امیر' به عنوان بازرس علی البدل این خانه برای مدت یک سال انتخاب شدند.
وی بیان کرد: پنج نفر از اعضای خانه نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات بازرسان اعلام کرده بودند که با مشارکت 70 درصدی اعضای خانه، این انتخابات به صورت الکترونیکی و همزمان با انتخابات سایر خانه های مطبوعات کشور، برگزار شد.
هوشمند گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر به منظور اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی و مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر برای انتخاب بازرسان خانه نیز روز گذشته برگزار شد.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در نظرسنجی اصلاح این تشکل، گفت: اصلاح اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها در سراسر کشور، با فراخوان اصلاح اساسنامه کنونی و توسط اعضای هیات مدیره های خانه های استان ها انجام شده بود که این مهم باید به تایید اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می رسید.
هوشمند افزود: نظرسنجی الکترونیکی برای اصلاح و نتیجه موافقت و یا مخالفت اکثریت، توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می شود.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.