به گزارش ایرنا، کورش شجاع سه شنبه شب پس از شکست هشت بر یک تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر افزود: دریافت گل های ساده کار را برای تیم شهرداری سخت کرده بود و در کنار این امر از دست دادن موقعیت های گلزنی منجر به از هم پاشیدن شیرازه تیم شد.
وی بیان کرد: در برابر بازیکنان پر اشتباه شهرداری سمنان بازیکنان پارس جنوبی در خطوط مختلف و بویژه خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شدند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان یادآورشد: بازیکنان ما از کویر راهی این مسابقات شده بودند و با این وجود شرایط خاص جوی هوا در بوشهر در نحوه کار آنها بدون تاثیر نبود.
وی ادامه داد: شهرداری سمنان نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تجربه می کند ولی با این وجود به دنبال کسب رده های میانی جدول است.
شجاع اضافه کرد: این تیم در ارتباط با وضعیت مالی نیز بدون مشکل نیست ولی با حمایت های شهرداری تاکنون روند پرداختی بازیکنان مطلوب بوده و امیدواریم با عزم و اراده بازیکنان برای گرفتن نتیجه های مطلوب تر پاسخگوی این حمایت ها باشیم.
وی گفت: تا پایان لیگ 11 بازی دیگر باقی مانده و باتوجه به اینکه در چهار بازی دور رفت در وقت های اضافه نتیجه را به حریفان واگذار کردیم در بازی های دور برگشت می توانیم با دقت بیشتر نتیجه های شایسته تری کسب کنیم.
پارس جنوبی با این پیروزی 27 امتیازی شد و با اقتدار عنوانی قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کرد.
تیم شهرداری سمنان نیز با 12 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.
پارس جنوبی در هفته نخست از دور برگشت بازی ها به مصاف ملوان بندرگز می رود و شهرداری سمنان نیز با شهرداری بندر عباس دیدار می کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.