به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در دیدار با مسئولان دفاتر و جمعی از ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر افزود: شورای نگهبان سد محکمی برای عدم نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری و مدیریتی است.
وی یادآورشد: شورای نگهبان به معنای دقیق کلمه یک شورایی مقدس و کارا برای حفظ نظام در تمامی ابعاد انقلابی است.
صفایی بوشهری تصریح کرد: شورای نگهبان از زمان تاسیس تا الان بسیار موفق عمل کرده و یک رکن از ارکان مهم نظام در پیشرفت و استقرار نظام بوده است و به همین خاطر دشمنان انقلاب هجمه های زیادی بر علیه این نهاد انقلابی دارند.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت: دشمنان در این سال ها فشار زیادی به شورای نگهبان آورده و از همان آغاز، این نهاد ویژه را مورد هجمه قرار دادند.
صفایی بوشهری ادامه داد: حمایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و صلابت خود اعضای شورای نگهبان در سال گذشته باعث شد تا این رکن مورد تعرض قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان مایه عزت و اقتدار نظام است، افزود: بطور قطع در آینده هجمه های بسیار بیشتری نسبت به این نهاد انجام خواهد شد.
صفایی بوشهری ادامه داد: در این راستا نیاز است شخصیت های فرهیخته انقلابی، نقش شورای نگهبان در حراست و اسلامیت نظام و مردم داری آنرا به شکل صحیح به مردم منتقل کنند که دشمنان نتوانند به افکار عمومی غلبه کنند.
وی قاطعیت در مسئله را یک نکته مهم در شورای نگهبان دانست و گفت: در شورای نگهبان چنانچه به اندازه سر سوزنی مصلحت اندیشی شود بطور قطع مفاسد بسیار زیادی تولید و از همان جا انقلاب دچار بحران می شود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین با اشاره قرار داشتن در سال چهلم انقلاب، اظهارداشت: یکی از نکاتی که باید به آن افتخار کنیم و نشانه صلابت انقلاب است برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب است.
وی افزود: دشمنان انقلاب هیچ گاه باور نمی کردند که عمر انقلاب به 40 سال برسد و در طول این سال ها جنگ ها ، تحریم ها و فتنه های بسیاری بر پا کردند که اوج آن فتنه 88 بود.
صفایی بوشهری ادامه داد: گردنه اصلی انقلاب به دست شورای نگهبان است و اندکی مصلحت اندیشی باعث خواهد شد که انقلاب ضربه بخورد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.