به گزارش ایرنا، غلامرضا احمدپری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته نیز چهار هزار و 240 میلیارد ریال اعتبار از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر پرداخت شد.
وی بیان کرد: از سال 1387 که پرداخت ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در دستور کار قرار گرفت تا سال گذشته 1900 میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر برای عمران شهری و روستایی پرداخت شده است.
احمد پری ادامه داد: شمار مودیان مالیاتی استان بوشهر افزون بر 70 هزار نفر است که از این شمار 39 هزار نفر صاحبان مشاغل هستند.
وی گفت: امسال از 39 هزار مودی صاحبان مشاغل استان بوشهر 50 درصد از آنان به صورت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت خوداظهاری تسلیم کرده‌اند.
احمد پری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از 16 تا 22 تیرماه به عنوان هفته فرهنگ سازی مالیاتی نامگذاری شده است که در این ارتباط برنامه‌های مختلفی در استان بوشهر تدوین و اجرایی می‌شود.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی بودجه کشور را تامین می‌کند گفت: محل مصرف درآمدهای مالیاتی، اجرای طرح‌های راهسازی، معابر، فضای سبز، آموزشی، تفریحی، درمانی، بیمارستان‌ها، مدارس، راه‌ها و فرودگاه‌ها، عمران شهری و روستایی است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.