به گزارش ایرنا، منصور بازیار روز پنجشنبه درکمیسیون ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی و دریایی استان بوشهر افزود: واگذاری مدیریت واحد مرزهای زمینی و دریایی به گمرک با هدف روان سازی امر صادرات و واردات، هماهنگی و انسجام بخشی بیشتر بین دستگاه‌های مستقر در مرز صورت گرفته است.
وی بیان کرد: نبود مدیریت متمرکز برای ساماندهی و تقویت مدیریت مبادی ورودی و خروجی مجاز باعث برخوردهای جزیره ای و بروز مشکلاتی ناخواسته برای تاجران و بازرگانان می شد که با ابلاغ این دستور العمل هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف مستقر در مرزها افزایش می یابد.
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: واگذاری مدیریت مرزهای آبی و دریایی به گمرک توسعه تجارت، تقویت خدمات رسانی به تاجران، بازرگانان و صاحبان کالا و روان سازی امور را به دنبال دارد.
بازیار افزود: براساس دستور العمل ابلاغی وظایف هر یک از سازمان‌ها و دستگاه‌های مستقر در مرز مشخص و تمام دستگاهها باید بر اساس وظایف تعیین شده به ارائه خدمت بپردازند.
وی برضرورت همکاری، تعامل، راهنمایی و نظر مشورتی تمام دستگاهها برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد.
بازیار گفت: ارائه خدمت جهادی و دلسوزانه با هدف برطرف کردن مشکلات حوزه تجارت استان از اولویتهای گمرکات این استان است.
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: این استان دارای پنج مرز آبی مجاز، 2 مرز هوایی و 9 مرز آبی مشمول ماده 26 قانون امور گمرکی سابق است.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.