به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری یکشنبه شب در نشست استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در فرمانداری گناوه افزود: شرکت نفتی منطقه گوره بتازگی اقدام به جذب شمار زیادی نیروی غیربومی کرد که اقدامی نادرست بود که این موضوع بلافاصله به وزیر نفت اطلاع رسانی و مشکل برطرف شد.
وی اظهارکرد: شرکت های نفتی منطقه نباید نسبت به حق نیروهای بومی کوتاهی کنند و درصورت نیاز به نیرو آنان را در اولویت قرار دهند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در آگهی های استخدام شرکت های نفتی و صنایع کشور شرایط پذیرش جذب نیرو بر مبنای نیروهای همان منطقه اعلام می شود درحالیکه در منطقه گناوه و دیلم این مهم رعایت نمی شود.
وی بیان کرد: باید جوابگوی مطالبه های بحق مردم باشیم و کوتاهی در این زمینه جایز نیست.
خدری گفت: میدان امام علی (ره) گناوه در شان مردم گناوه نیست و باید شرکت نفت نسبت به تعهدات داده شده اقدام کند.
وی بر حمایت و مساعدت تیم های ورزشی و ورزشکاران شهرستان های گناوه ودیلم تاکید کرد و افزود: شورای اسلامی شهر این مناطق باید در این زمینه ورزشکاران را پشتیبانی کنند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالیکه شورای اسلامی شهر بوشهر برای مساعدت تیم فوتبال شاهین اعتبار قابل توجهی مصوب کرده، ضرورت دارد در این زمینه شورای گناوه نیز ورود و به ورزشکاران و تیم ها کمک کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.