اکبر توسلی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود این شمار طرح شاخص اطلاع رسانی مناسبی توسط شهرداری در قالب برگزاری آیین های مرتبط به آغاز عملیات اجرایی آنها صورت نگرفته تا شهروندان اطلاع مناسبی از طرح های سطح شهر پیدا کنند.
وی بیان کرد: در این ارتباط نیاز است با اطلاع رسانی مناسب درباره طرح های در دست احداث زمان شروع و اتمام آنها نیز برای شهروندان مشخص شود.
توسلی ادامه داد: کنارگذر نیروگاه گازی به تنگک اول با 10 میلیارد ریال، کف سازی محلات شنبدی و بهبهانی با اعتبار 10 میلیارد ریال، پارک تفریحی خیابان سبزآباد با پنج میلیارد ریال، خیابان 45 متری سرتل به جاده نیروگاه با 15 میلیارد ریال و احداث کانال مرکز معاینه فنی خودرو با 10 میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های یاد شده است .
وی اظهارکرد: بهسازی و تکمیل پارک بانوان با 2 میلیارد ریال، توسعه پارک ریشهر با پنج میلیارد ریال، احداث چهار چمن مصنوعی در محلات بوشهر با هشت میلیارد ریال و آسفالت کوچه های خاکی محلاتی جنوبی و شمالی شهر بوشهر دیگر طرح های در دست اجرای شهرداری بوشهر است .
توسلی افزود: نگاه شورای پنجم ، توسعه محوری در همه محلات است و در این ارتباط سعی داریم با تعریف طرح های عمرانی برای همه محله ها زمینه توسعه پایدار شهری بوشهر فراهم شود.
توسلی اضافه کرد: پارکینگ طبقاتی مسجد جامع عطار نیز با وجود گذشت 2 سال از پایان عملیات اجرایی آن تاکنون عملیاتی نشده که در این ارتباط باید تعیین وضعیت بطور مناسب صورت گیرد.
وی در ارتباط با انتخاب شهردار بوشهر گفت: با توجه به رای کثریت اعضای شورای شهر بوشهر به گزینه انتخابی خود از شورای مرکزی هیات حل اختلاف انتظار است به مردم بوشهر پیرامون این انتخاب احترام ویژه بگذارد.
7212/6045**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.