به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز سه شنبه در نشست بررسی احداث میدان امام علی (ع) و ایمن سازی خطوط لوله های نفت در شهر گناوه افزود: احداث میدان امام علی (ع) شهر گناوه ضرورت دارد و باید اجرایی شود.
وی گفت: از مدیران نفت انتظار داریم ضمن ایمن سازی خطوط لوله ها، در مورد تملک زمین های روستاهای گناوه ملاحظات لازم داشته باشند و رضایت مردم و مالکان را درنظر بگیرند.
معاون امورعمرانی استانداری بوشهر اظهارکرد: مردم این منطقه سالیان متمادی حفاظت و امنیت لوله‌های نفت را بر عهده داشته‌ و در طول هشت سال دفاع مقدس بارها مورد بمباران هواپیماهای دشمن قرار گرفته که جا دارد موردتوجه قرار گیرند.
این نشست به منظور تعیین تکلیف وضعیت میدان امام علی (ع) گناوه به دعوت فرمانداری این شهر و با حضور مدیران و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب، شهردار و دهیاران روستاهای سربست و مال خلیفه گناوه در دفتر معاونت عمرانی استانداری بوشهر برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد شرکت نفت در مدت 72 ساعت حریم قانونی لوله های نفت همجوار روستاهای سربست و مال خلیفه ای را مشخص کرده و نسبت به اثبات مالکیت و پرداخت مطالبات کارشناسی تا پایان سال 1397 اقدام و شهرداری گناوه برآورد هزینه اجرای کامل میدان امام علی (ع) را در اسرع وقت انجام و مناقصه اعلام شود.
شرکت نفت نیز متعهد شد در صورتی که نیاز به اعتبارات بیشتری اعم از هزینه تملک اراضی، اجرا و جابه جایی تاسیسات باشد توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و حوزه نفت و گاز گچساران تامین اعتبار شود.
شهرستان گناوه از مناطق نفت خیز کشور با قدمت چندین ساله است و 6 خط لوله اصلی صادرات کشور به جزیره خارگ از آن عبور می کند.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.