به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست با مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود:
امدادگران این جمعیت با عشق، دلسوزی و با انگیزه الهی به جامعه خدمت می‌کنند.
وی اضافه کرد جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف خدمات گوناگون خود را به انسان و بشر بدون توجه به دین، مذهب، حزب و گروه ارائه می‌دهد که این خدمات صادقانه قابل تقدیر و ستایش است.
استاندار بوشهر بیان کرد: در 40 سال عمر شکوهمند انقلاب اسلامی نقش جمعیت هلال احمر در عرصه‌های مختلف ستودنی است زیرا این جمعیت از فضای سیاست زده خارج شده و تنها به نجات و خدمات به انسان‌ها توجه دارد.
گراوند ادامه داد: نجات انسان و بشر هدف اصلی جمعیت هلال احمر است که امدادگران این جمعیت این خدمات را با انگیزه الهی توام می‌کنند.
وی با اشاره به حضور سریع امدادگران در رسیدگی به حادثه دیدگان اظهار داشت: در حوادث گوناگون از جمله زلزله نخستین گروهی که به یاری حادثه دیدگان می‌شتابند امدادگران هلال احمر است که نشان از توانمندی و آمادگی بالای این قشرجوان در خدمات رسانی به جامعه هدف است.
استاندار بوشهر با تاکید بر آشنایی نسل جدید با فعالیت‌های هلال احمر گفت: هفته هلال احمر فرصت مهمی برای آشنایی جامعه با خدمات و فعالیت جمعیت هلال احمر است.
گراوند اضافه کرد: هلال احمر خدمات فرهنگی و اجتماعی به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان دارد و نیاز است که نسل جدید و بویژه کودکان را با فعالیت‌های این نهاد مهم اجتماعی آشنا شوند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.