به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در نشست با رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان افزود: مشارکت داوطلبانه و حضور بموقع اعضای هلال احمر برای امداد رسانی در زمان بروز حوادث از خدمات بی نظیر این جمعیت است.
وی اضافه کرد: هلال احمر با بکارگیری انسان های فداکار و ایثار‌گر سفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومان و گرفتاران در حوادث هستند.
فرماندار گناوه با بیان اینکه یکی از اصول هفت گانه صلیب سرخ ازجمله هلال احمر ایران صلح و دوستی است، افزود: به برکت خون شهدا و دستاوردهای انقلاب، کشور با وجود توطئه و تلاش های دشمنان از صلح و ثبات و آرامش خوبی برخوردار است.
وی اظهارکرد: جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به برکت مدیریت قوی و نیروهای مجرب و زبده از فعال ترین هلال احمر نه تنها در سطح استان بوشهر بلکه کشور است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: باتوجه به اینکه این جمعیت براساس اصول اساسی نهضت بین المللی برای برقراری دوستی و صلح پایدار و دفاع از ارزش های انسانی تلاش کند ضرورت دارد برای تحقق این اهداف همگان مشارکت داشته باشند.
عبدالعلی صیادی افزود: این جمعیت برای آمادگی و ارتقای هرچه بیشتر اعضا در حوادث و بلایای طبیعی، دوره های آموزشی بصورت مستمر برگزار می کند.
وی گفت: جمعیت هلال احمر گناوه در زلزله پارسال استان کرمانشاه فعالیت و عملکرد خوبی ارایه داد و دربین شهرستان های استان بوشهر رتبه اول را کسب کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه افزود: در تعطیلات نوروز امسال خدمات گسترده ای توسط اعضای این جمعیت به هموطنان ارایه شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.