به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهار شنبه در بازدید از شرکت بسته بندی و عمل آوری محصولات دریایی لازک دیر افزود:براساس پیگیری های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بازدیدهای دوره ای از واحدهای مختلف در شهرستان صورت گرفته و تلاش برای حل مشکلات آنان ادامه داد.
وی یادآورشد: مجموعه دولت و همه مدیران دستگاههای اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده و برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند.
وی اشتغال را دغدغه جوانان دانست و گفت:مهم ترین دغدغه دولت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است و شرکت هایی که نیروی کارگری را جذب می کنند باید حمایت شوند.
فرماندار دیر با اشاره به حمایت دولت 'تدبیر و امید' از تولیدکنندگان و توسعه و تقویت اشتغالزایی پایدار اظهارداشت:شرکت های پیرامون منطقه مصرف مواد غذایی خود از تولیدات داخلی شهرستان و استان تامین کنند.
مدیرعامل شرکت بسته بندی و عمل آوری محصولات دریایی لازک شهرستان دیر نیز گفت: مسئولان باید کمک کنند تا تولید و صادرات در شهرستان رونق پیدا کند و هیچ کارگاه و شرکت تعطیل و کارگری بیکار نشود.
سید صفی الله حسینی افزود: پارسال این شرکت 300 تن محصولات دریایی به ارزش یک میلیون دلار به کشورهای چین، روسیه، امارات و ویتنام از مبدا بوشهر و بندرعباس صادرات کرد.
وی گفت: در زمان حاضر 105 کارگر در دو شیفت کاری در این شرکت مشغول به کار هستند که اگر مسئولان حمایت بیشتری داشته باشند زمینه اشتغال کارگران به ظرفیت دوبرابر وجود دارد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.