حمیدرضا پناه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه افزود: از این مجموع تاکنون یکهزار و 920 میلیارد ریال آن ابلاغ و 380 میلیارد ریال آن به متقاضیان طرح های اشتغالزا پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته اشتغالزایی به استان بوشهر، 2 هزارو 240 میلیارد ریال تسهیلات فراگیر و 2 هزار میلیارد ریال پایدار روستایی است.
پناه ادامه داد: تاکنون از مجموع تسهیلات ابلاغ شده 260 میلیارد ریال از محل فراگیر و 120 میلیارد ریال از محل روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهارکرد: عمده طرح ها شامل حوزه صنعت، کشاورزی، شیلات و خدمات و بیشتر روستایی است که با پیش بینی های بعمل آمده برمبنای پرداخت 500 تا 750 میلیون ریال یک شغل ایجاد خواهد شد.
وی گفت: سرجمع اعتبارات شهرستان گناوه نیز 354 میلیارد ریال است که در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با هماهنگی دستگاه های مرتبط و بانک ها با توجه به رسته فعالیت های متقاضیان عمده مشکلات آنان برطرف و پرداخت خواهد شد.
پناه اظهارکرد: برگزاری جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان های استان بوشهر بنا به تاکید استاندار و با حضور متقاضیان، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در دستور کار قرار گرفته است.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.