به گزارش ایرنا، سیداسماعیل موسوی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه افزود: انتظار داریم با جذب این اعتبارات حدود 420 شغل در این شهرستان ایجاد و مشاغل قبلی تثبیت و پایدار باقی بمانند.
وی اضافه کرد: بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، ملی، صندوق کارآفرینی امید، پست بانک، ملت و رفاه کارگران عامل پرداخت تسهیلات این طرح ها هستند که در این نشست آخرین وضعیت عملکرد آنان بررسی می شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهارکرد: وضعیت پرداخت در شهرستان گناوه چندان مطلوب نیست و تنها سه طرح موفق به دریافت تسهیلات شده اند و وضعیت مابقی طرح ها در این جلسه مشخص می شود.
وی ادامه داد: عمده مشکلاتی که در دیگر شهرستان ها درزمینه تسهیلات اشتغالزایی با آن روبرو هستیم موضوع تامین وثیقه است که امیدواریم این مشکل توسط متقاضیان برطرف شود تا بانک ها بتوانند در زمان مقرر پرداخت کنند.
فرماندارگناوه گفت: این نشست باهدف رسیدگی به مسایل و مشکلات متقاضیان طرح های اشتغالزایی باحضور نماینده استاندار بوشهر، مدیران دستگاه های ذیربط و بانک های عامل برگزارشده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: شهرستان گناوه بیشترین پرونده اشتغال زایی را در بین شهرستان های استان بوشهر داشته است.
وی گفت: کارگروه اشتغال این شهرستان فعال و تاکنون چندین نشست برگزار و بازیدهای متعددی توسط کمیته فنی از بانک های عامل انجام شده است.
پاک نژاد بیان کرد: متقاضیانی که طرح های آنان مصوب شده در ایجاد اشتغال بکوشند و دستگاه های مرتبط بر طرح های آنان نظارت کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.