به گزارش ایرنا، سردخانه 400 تنی مشارکتی 'یلدای جنوب' برای بسته بندی رطب و خرمای دشتستان با حمایت صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان دشتستان گفت: در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید برای اشتغال زایی و تقویت تولید داخلی با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و سهام دار کردن روستائیان درطرح های مشارکتی اقدام به پرداخت این تسهیلات کرده است.
کوهکن افزود: برای احداث این سردخانه 400 تنی ١١ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که چهار میلیارد و 500 میلیون ریال آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این سردخانه در فاز اول زمینه اشتغال مستقیم هشت نفر و اشتغال غیر مستقیم ٥٠ نفر فراهم می شود.
فرماندار تنگستان درآیین افتتاح طرح های عمرانی این شهرستان گفت: 9 طرح بهداشتی، ورزشی، اجتماعی و خدمات روستایی در بخش دلوار با 35میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.
عادل دهدشتی افزود: این طرح ها شامل خانه عالم روستای عامری، هفت طرح عمرانی روستایی و ورزشی و خانه بهداشت روستای عامری است.
سرپرست فرمانداری دشتی نیز در آیین افتتاح 6 طرح عمران شهری این شهرستان گفت: در این طرح آسفالت و بهسازی 82خیابان، معبر و کوچه به مساحت 60 هزار مترمربع در شهر خورموج با 13 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
عبدالله نادری اضافه کرد: اجرای این طرح ها سبب بهبود وضعیت تردد و حمل نقل در شهر خورموج و بهبود وضعیت مبلمان شهری شده است.
سرپرست فرمانداری دشتی ادامه داد: امسال با تامین و پرداخت بیش از 66 میلیارد ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده انتظار می رود طرح های عمران شهری با شتاب بیشتر اجرا و شاهد تغییرات اساسی مبلمان شهری باشیم.
7206/6047/6043**
خبرنگاران: علی اشکو، موناعیدان* انتشاردهنده خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.