به گزارش ایرنا، مدیرکل صدا و سیمای بوشهر در این آیین گفت: این طرح ها به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره مندی بیشتر مردم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان بوشهر اجرا و بهره برداری شده است.
سیدحسین ناظر روز یکشنبه افزود: از این شمار 62 طرح فنی و تولیدی است که در میان آنها، 40 طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و 6 طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، ارسال و دریافت تصاویرمرکزی و مرکز جمع‌آوری داده‌هاست.
وی اضافه کرد: همچنین با اختصاص 2 دستگاه خودرو مجهز به دستگاه های ارتباط ماهواره‌ای اس.ان.جی، امکان ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان امکان‌پذیر شد.
ناظر با اشاره به افتتاح مرکز داده‌ها در این رسانه اظهارکرد: صدا و سیمای استان بوشهر نخستین مرکز در میان مراکز 33 گانه صداوسیما است که صاحب مرکز داده‌ها شده است.
وی ادامه داد: همچنین صدا و سیمای بوشهر نخستین مرکز در نیمه جنوبی کشور است که طرح یکپارچه سازی تولید و پخش خبر در آن راه اندازی شده است.
معاون فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با بهره برداری طرح های فنی، دریافت سیگنال در گیرنده‌های خانگی بهبود می‌یابد و مردم با کیفیت بهتری صدا و تصویر را دریافت می‌کنند.
سید علا الدین امیری افزود: همچنین با افتتاح این طرح‌ها پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان یک میلیون و 50 هزار نفری بوشهر به 98 رصد رسید و تا 17 مردادماه امسال 2 درصد باقی مانده جمعیت این استان نیز زیر پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.