به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه در نشست با اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان بوشهر افزود: در این راستا ارتقا سطح ذاتی تشکل ها از جهات معرفتی، اخلاقی، علمی، معنوی و بصیرت بسیار مهم است.
وی یادآورشد:دانشجویان و دانشگاه‌ها باید انقلابی باشند و هر روز به انقلابی بودن آنها اضافه شود تا در عرصه پیشرفت نظام موثر واقع شوند.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت:دانشگاه ها به ویژه تشکل های دانشجویی در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران نقشی دانش بنیان و استراتژیک دارند.
وی گفت:تشکل های دانشجویی با نگاه اسلامی، انقلابی و ولایی در صدد حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و ارتقا آنها در دانشگاه و جامعه هستند.
صفایی بوشهری بیان کرد: به همین جهت توجه به دانشگاه بر اساس آموزه های اسلامی و انقلابی و توجه به حوزه خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی نقش بسیار مهم است.
وی باشاره به ضرورت وحدت تشکل های دانشجویی گفت: چنانچه در ساختار سیاسی خود متحد نباشیم موجب ایجاد خلل هایی در نیروهای انقلابی می شود که این امر باعث ایجاد حوزه نفوذ می شود.
صفایی بوشهری اظهارداشت: تمام تشکل ها باید حول محور ولایت و رهبری باشند و در این صورت این منظومه الهی قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی می شود.
وی افزود: نظام فکری دشمنان بر این استوار است که باید انقلاب اسلامی ایران را یا در اسرع وقت یا در یک فرایند زمانی دراز مدت کنترل کنند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.