به گزارش ایرنا، سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه درجمع استادان و دانشجویان دانشگاه خلیح فارس افزود: ایجاد کسب و کارهای نو و اقتصادی کردن فعالیت های خرد می تواند گره های اشتغال در استان را باز کند.
وی با اشاره به ضرورت بکارگیری همه ایده ها و نوآوری ها برای کاهش مشکلات بیکاری بیان کرد: دولت همه ابزارها و سیاستهای اقتصادی خود را بکار گرفته تا معضل بیکاری را مهار و متقاضیان و جویندگان کار را مشغول کند.
موسوی ادامه داد: در این راستا طرح ها و برنامه های جدیدی را در دستور کار قرار داده که برآیند آن چشم انداز امیدوارکننده ای است.
وی یادآورشد: ایده و فکر جوانان این مرز و بوم که با خلاقیت خود زمینه کسب و کار جدید با درآمدهای مناسب را فراهم کرده باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
موسوی گفت: امروزه بیش از هر چیزی به کار و ذهن خلاق برای پیشرفت و آبادانی کشور و استان نیاز داریم و مسوولیت امروز و فردای جامعه نیز بر دوش جوانان فعال، کوشا و نوآور قرار دارد.
وی عنوان کرد: دانشگاه خلیح فارس با تلاش استادان و دانشجویان خلاق و پرانگیزه باید بتواند مدیران استان را در راه ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کارهای نو یاری کند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.