به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی وارسته بهدانی طی بازدیدی از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی رودسر و بررسی وضعیت سرمایه گذاران در آن شهرک گفت: دستگاههای اداری نباید مانع سرمایه گذاران و تولید باشند بلکه با آسان گرفتن در سیکل اداری به حضور هر چه بهتر و بیشتر سرمایه گذاران در شهرستان رودسر کمک نمایند.
فرماندار رودسر با اشاره به اینکه اشتغال باید در راس تمام امور شهرستانی قرار گیرد، افزود: اگر سرمایه گذار حفظ شود و در ادارات سرگردان نشود می توان این دغدغه ملی را در شهرستان رودسر رفع کرد.
وی ادامه داد: اگر می خواهیم یک کار لوکس و تزیینی انجام دهیم و مطمئنا اشتغالی ایجاد نخواهد شد و سرمایه گذار هم از استقرار در شهرستان پشیمان می شود و می رود.
فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه اگر سرمایه گذاران از سوی دستگاه‌های اجرایی حمایت شوند یقینا اعتماد و اعتقاد پیدا می کنند و برای پیشرفت شهرستان نیز دلسوزی خواهند کرد و حتی ممکن است همکاران دیگر خود را هدایت و راهنمایی کنند تا در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند.
وارسته با بیان اینکه با ایجاد کلینیک کسب و کار می خواهیم بیکاری را ریشه کن کنیم، افزود : تعدادی از ادارات که می توانند در چرخه اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان تاثیرگذار باشند را گرد هم آوردیم تا با یک پکیج اجرایی قوی به یاری سرمایه گذاران بیایند و برای رفع مشکلاتشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
فرماندار رودسر افزود: با ایجاد کلینیک کسب و کار به سئوالات مرحله به مرحله بنگاهای کوچک و متوسط کسب وکار پاسخ داده می شود و با ارائه راه حل های علمی وکاربردی به صاحبان کسب وکارهای مختلف کمک خواهد شد.
وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای طرحهای سرمایه گذاران و بررسی وضعیت پروژه هاشان تا به تولید و چرخه کسب و کار دست یابند از اهداف این کلینیک است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 850517
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.