به گزارش ایرنا، اعضای این شورا درنشست رسمی روز دوشنبه خود همچنین بر فراهم کردن امکانات بیشتر برای خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران در بندر گناوه برای نوروز سال آینده تاکید کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: با توجه به ورود جمعیت زیاد گردشگر و مسافر نوروزی به این بندر، شهرداری در ارایه خدمات بویژه در زمینه نظافت عمومی و افزایش سرویس های بهداشتی در مقایسه با سال گذشته عملکرد بهتری ارایه داد.
روح الله ملک زاده اظهارکرد: فراهم کردن امکانات لازم رفاهی برای جمعیت میلیونی در شهر 70 هزار نفری دشوار است اما با تلاش مضاعف ستادخدمات سفر این شهرستان بویژه شهرداری، بیشتر هموطنان رضایت داشتند.
وی گفت: اگرچه در خدمات دهی به چنین جمعیت انبوهی کمبودهایی وجود داشت برای برطرف کردن آنها باید برنامه ریزی کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: تمامی مزایده های نوروزی در ساحل که شهرداری این بندر به این شورا برای مصوب شدن ارائه کرد، بصورت قانونی برگزار شد.
شهردار گناوه گفت: فعالیت های شهرداری در تعطیلات نوروز امسال با تعامل و همکاری اعضای شورا و براساس محور خدماتی، اجرائیات، زیباسازی و امنیتی برنامه ریزی شد.
ماشاالله احمدی افزود: خدمات دهی شهرداری در تعطیلات نوروز امسال باتوجه به حضور جمعیت زیاد هموطنان تا 17 فروردین تداوم داشت.
وی اظهارکرد: رضایت مندی میهمانان نوروزی در این شهر طبق نظر مسئولان مربوطه استان بوشهر در سطح خوب ارزیابی شده است.
دراین نشست اعضای کمیسیون شورای اسلامی شهر گناوه سئوالاتی از جمله وضعیت درآمدزایی و هزینه ها، پاکسازی کانال های دفع آب های سطحی و غرفه ها مطرح کردند که ضمن پاسخگویی مقرر شد بصورت مکتوب به شورا ارائه شود.
شهر ساحلی گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و در تعطیلات نوروز امسال میزبان جمعیت زیادی از هموطنان اقصی نقاط کشور بود.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.