به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: مصرف کالای غیرایرانی باعث افزایش بیکاری، ورشکستگی کارخانه ها و کارگاهها و از طرف موجب رونق اقتصادی کشورهای خارجی تولید کننده می شود.
وی تصریح کرد: مصرف کالای ایرانی یک مقوله بنیادین و استراتژیک در عرصه اقتصاد است و این حمایت باید از سوی مسئولان، مردم و تولید کنندگان نیز با صداقت اقتصادی و عرضه محصولات با قیمت عادلانه به جامعه انجام می شود.
صفایی بوشهری با تاکید براینکه این سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد اضافه کرد: خرید کالای ایرانی علاوه براینکه منجر به فعال شدن کارگاهها و کارخانه و رونق اقتصادی می شود، نقش مهمی در برطرف شدن بخشی از مشکل اشتغال جامعه را نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به 12فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: استقلال، جمهوری اسلامی، مردم سالاری، خودباوری ملی و عدالت از شعارهای انقلاب اسلامی بوده و هست.
صفایی بوشهری افزود: مردم ایران ثابت کرده اند بعد از 39 سال از عمر انقلاب همچنان پایبند شعارهای انقلاب اسلامی هستند و این بیانگر این است که انقلاب اسلامی همچنان در مسیر خود قرار دارد.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه در اصل عدالت عقب هستیم گفت: این بیان رهبرمعظم انقلاب به این معنی نیست که در زمینه عدالت کاری انجام نشده بلکه به این معنی است که باید در این راستا بیشتر کار کرد و عدالت به معنی واقعی آن در همه بخشها برقرار شود.
صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت برخورد با فساد در جامعه تصریح کرد: مردم انتظار دارند با فساد در هر بخشی برخورد شود و مسئولی که در مقابل این پدیده سکوت کند با ترویج فساد همکاری کرده است.
وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال قطع نسل سیاسی در ایران است گفت: استکبار جهانی تلاش می کند نسل سوم و چهارم انقلاب از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دور و نگاه انقلابی نداشته باشند اما امروز می بنیم که جوانان ما انقلابی تر از نسل دیروز هستند.
6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.