نورالله اسعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین مدت بیش از 250 هزار نفر در قالب مسافر و گردشگر در آب های استان بوشهر جابه جا شدند.
وی تصریح کرد: کل ترددهای دریایی استان بوشهر در تعطیلات نوروزی سال گذشته 385 هزار نفر بوده است.
اسعدی بیان کرد: بیشترین گشت دریایی در بنادر بوشهر و گناوه و ترددهای مسافری نیز در محور های بوشهر- جزیره خارگ و گناوه –جزیره خارگ انجام می شود.
وی با اشاره به توزیع 800 جلیقه نجات در اسکله های تفریحی و مجاز استان بوشهر گفت: دریا محور اصلی توسعه در استان های ساحلی است که در این راستا برنامه های مناسبی برای افزایش میزان استفاده مردم از دریا پیش بینی شده است.
وی گفت: پنج فروندشناور ناجی در بنادر عسلویه، دیر، عامری، بوشهر و جزیره خارگ فعالیت دارند که به زودی ششمین شناور نیز در بندر دیلم فعالیت خود را آغاز می کند.
اسعدی یادآور شد: در قالب طرح تسهیل ترددهای دریایی نوروز نیز شناورهای همیار ناجی برای افزایش ایمنی تورهای گردشگری دریایی در آب های بوشهر و گناوه فعال شده اند.
وی ادامه داد: با توجه به فعالیت 10 اسکله مجاز تفریحی در استان بوشهر از گردشگران دریایی انتظار می رود استفاده از این اسکله ها را در دستور کار خود قرار دهند.
اسعدی یادآور شد: اسکله های مجاز تفریحی دریایی بوشهر در مقابل عمارت شورا، اسکله جفره، شیلات و صلح آباد با نصب بنر برای مسافران و شهروندان بوشهر اطلاع رسانی شده است.
7212/6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.