به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: مذهب تشیع با حضرت زهرا(س) گره‌ خورده و و تمام زندگی و شهادت این بانوی بزرگوار اسلام برای احیای شیعه لازم است.
وی اضافه کرد: ما به اهل ‌بیت و ولایت حضرت زهرا(س) متصل هستیم و همین ولایت آثاری را در زندگی ما ایجاد کرده که در دنیا قابل مشاهده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:
همه معارف دینی، اعتقادی ما مبتنی بر ولایت ‌فقیه است و هیچ یک از اعمال دینی ما مانند نماز، روزه و زکات بدون ولایت معنی پیدا نمی‌کنند.
وی ادامه داد: مطابق اصول قانون اساسی حفظ نظام در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی بر عهده مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما امروز وظیفه ‌داریم به‌ عنوان مجموعه سپاه نظام اسلامی را در برابر هر نوع تهدیدی حفظ و حراست کنیم.
دشتی گفت: امروز همه پاسداران و بسیجیان ایران اسلامی پاسدار و بسیجی راه ولایت هستند و اگر ولایت از این شور کم کنیم هیچ‌ چیز ارزشمندی برای ما باقی نمی‌ماند.
وی افزود: مهمترین سدی که جلوی دشمنان اسلام، دین و ولایت قرارگرفته رهبری امت است و ما پاسداران و بسیجیان افتخار می کنیم که پاسدار حریم ولایت هستیم .
در این مراسم حجت الاسلام محراب الهی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا شهرستان دشتی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام ابوذر شاد مسئول سابق این دفتر تقدیر شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.