به گزارش ایرنا، طارهره شمشیری روز چهارشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در این ارتباط سازمان مدیریت پسماند باید این روند را اصلاح و همه قراردادهای سفید کارگران با پیمانکار جدید را باطل کند.
وی بیان کرد: انتظار ما از سازمان مدیریت پسماند تقویت وظیفه نظارتی است و همه باید تلاش کنیم تا نیازهای پاکبانان در مسیر قانون برآورده شود تا این افراد با آرامش خاطر بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.
شمشیری با تاکید بر لزوم پرداخت بموقع حقوق پاکبانان گفت: همه می‌دانیم که حقوق سر موعد حق مسلم این قشر زحمتکش است و این افراد خواسته‌ای مهم‌تر از این موضوع ندارند از این رو باید هر چه زودتر حقوق و مزایای عقب افتاده آنها پرداخت شود.
شمشیری ادامه داد: پاکبانان با وجود پرداخت نشدن 2 ماه حقوقشان، برای پاکیزگی شهر بصورت شبانه روزی زحمت می کشند که با فعالیت در چنین شرایطی باید قدردان آنها باشیم.
وی افزود: اهمیت نقشی که پاکبانان در جامعه ایفا می‌کنند بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا اگر آنان ساعتی دست از کار بکشند، چه فجایعی از نظر بهداشتی به بار می آید.
عبدالخالق برزگرزاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اعضای شورا و کارکنان شهرداری بوشهر چنانچه برای پاکبانان دل می سوزانند، باید از دریافت بموقع پاداش و عیدی خود نیز بگذرند تا زمینه عقب افتادگی حقوق معوقه پاکبانان فراهم شود.
حسن شجاعی پور سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهرگفت: حقوق معوقه پاکبانان شهرداری بوشهر امروز پرداخت می شود و امیدواریم با ساز و کارهای پیش بینی شده دیگر شاهد عقب افتادن حقوق معوقه آنها نباشیم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.