اعضای شورای‌شهر رشت با حضور در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری رشت، بر بکارگیری بانوان توانمند و متعهد در پست‌های مدیریتی شهرداری تاکید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این مراسم، اسماعیل حاجی‌پور گفت: اخیرا شاهد تغییر در سطح مدیران بودیم به نحوی که مدیران زن از پست های مدیریتی برداشته شدند و این خوب نیست.

عضو شورا بر مسئولیت‌پذیری و دقت در انجام امور توسط بانوان تاکید کرد و افزود: شهردار باید از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی بیشتر استفاده کند.

رئیس شورای شهر رشت نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مجموعه شورا و شهردار در کنار هم هستند و باید تلاش ما خدمت رسانی و کار مفید برای مردم باشد به نحوی که مباهات ما کار کردن در شهرداری و عضو شورا باشد.

امیر حسین علوی افزود: امروز شهرداری بزرگترین دستگاه خدمت‌رسان است و باید به نحوی عمل کنیم که بستر ایجاد مدیریت واحد شهری فرآهم شود.

رمضانپور دیگر عضو شورا نیز ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: چنین مراسم سنت خوبی است و باید تداوم داشته باشد.

وی صبر و استقامت خانواده های شهدا را ستود و ابراز کرد: مسئولیت های بانوان در جامعه و خانواده بسیار زیاد است و خداوند به ایشان توان مضاعفی در انجام وظایف داده است.

رمضانپور تاکید کرد: باید از زندگی فاطمه زهرا(س) الگو بگیریم و عمل به فرماین بانوی بزرگ اسلام، ثمره خود را در زندگی خواهد داشت.

شهردار رشت نیز از تلاش های بانوان شاغل در شهرداری تقدیر نموده و ابراز کرد: ۳۳۰نفر همکار خانم در شهرداری رشت، با خود بک اقتدار به همراه دارد. این جامعه اگر درست کنار هم قرار گیرد، می تواتد تحول ایجاد کند.

 نصرتی افزود: اکنون در مرحله شناخت هستیم تا چگونه از این جامعه استفاده کنیم. عرصه فراهم هست و بانوان نیز بابد تلاش کنند و شهرداری به دست بانوان قابلیت ارتقا دارد.

وی تاکید کرد: مدیریت کار ساده ای نیست و نیازمند سخت کوشی است.

سخنگوی شورای شهر رشت نیز گفت: امیدوارم شهردار به وعده های خود عمل کند. هدیه بانوان بازنشسته کمتر از شاغلین است. همیشه یکسان بوده است. شهردار به جد پیگیر این موضوع باشد.

فاطمه شیرزاد گفت: بانوان باید سهمی در مدیربت شهری داشته باشند. اخیرا مدیران خانم کنار گذاشته شده اند. امیدواریم این رویه اصلاح و دیگر تکرار نشود. بانوان باید امنیت شغلی داشته باشند.

عضو شورا تاکید کرد: شهردار باید با مشاور امور بانوان شهرداری تعامل بیشتری داشته باشد.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.