به گزارش ایرنا روز سه شنبه به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) سردار علی رزمجو درهمایش تجلیل ازاسوه های صبر و ایثار باگرامیداشت هفته زن افزود:نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه خانواه‌های شهدا درعرصه‌های گوناگون دارای اقتدار و صلابت است.
وی با بیان اینکه شهدا با فداکاری و ایثار نظام اسلامی را تثبیت کردند گفت: شهادت سوختن و شعله‌ ور شدن در آتش عشق الهی برای برپایی حکومت اسلامی است که این ایثارگران در این عرصه با نثار جان خود نظام اسلامی را تثبیت کردند.
رزمجو تصریح کرد: زنان به عنوان بخش مهمی از جامعه در موفقیت‌ها و پیروزی‌ها نقش آفرینی می‌ کنند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآورشد: آفرین بر مادران شهیدان، ایثارگران و جانبازانی که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند تا حافظ منافع اسلام شوند و خونشان مایه زنده نگه داشتن اسلام ناب و حقیقی شده است.
رزمجو گفت: برنده ترین سلاح برای استواری کیان جمهوری اسلامی و پیشرفت مکتب اسلام در عصرهای مختلف خون شهداست که این شهیدان را مادرانی پاکدامن تربیت کرده‌اند.
وی افزود: خانواده شهدا برخود می‌ بالند که فرزندانشان را در دفاع از کیان ایران اسلامی و بقا اسلام حقیقی و جمهوری اسلامی به درگاه خداوند تقدیم کرده اند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز هدف این نهاد را پیشرفت و تعالی جامعه و تقویت خانواده های انقلابی ذکر کرد.
آرزو بوشهری افزود: امید می رود با استفاده از سیره، روش و منش حضرت زهرا(س) بتوانیم زندگی به سبک اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: زن مسلمان ایرانی افرادی باحجاب، شریف و در متن جامعه همواره حافظ سنگر خانواده خود هستند.
وی با اشاره به نقش آفرینی زنان بسیجی در انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس گفت: زنان ایران اسلامی هم پای رزمندگان در مردانه‌ ترین میدان‌ها با شجاعت و اخلاص حاضر و نقش آفرینی کردند.
در پایان این مراسم چند تن از مادر شهیدان بوشهر تجلیل شدند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.