به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر افزود: ارتقا آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مورد نظر به گردشگران نوروزی از رسالت مسوولان این استان است.
وی یادآورشد:استان بوشهر ظرفیت‌های لازم برای حضور گردشگران در فصول مختلف به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی را دارد به‌گونه‌ای که در نوروز 96 بر اساس آمارهای موجود افزون بر شش میلیون گردشگر وارد این استان شدند.
گراوند اضافه کرد:بر اساس نظر سنجی انجام شده در نوروز گذشته، 92.5 درصد گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند که باید برای افزایش رضایت گردشگران هدف گذاری شود.
گراوند، افزود:بسته‌های آموزشی و راهنمای مکان‌های تفریحی، سیاحتی، سواحل خلیج فارس در اختیار کمپ‌های هلال احمر برای توزیع بین گردشگران قرار گیرد.
وی، تصریح کرد:محصولات تولیدی و صنایع دستی استان بوشهر درقالب بازارچه‌های نوروزی ارائه می‌شود که لازم است در این بازارچه‌ها از ارائه محصولات غیر تولیدی استان پرهیز شود.
استاندار بوشهرگفت:اقامتگاه بوم گردی روستایی استان بوشهراز روند رو به رشدی برخوردار است که رزرو این اقامت‌گاه ها از هم اکنون نشان اجرای موفق این طرح است که باید این پروژه‌ها افزایش یابد.
گراوند با تاکید بر بازرسی از مراکز اقامتی و کنترل خدمات ارائه شده گفت: در اجرای طرح گردشگری دریایی باید ایمنی و امنیت در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به ضرورت سرعت بخشی در تکمیل تقاطع غیرهمسطح بوشهر افزود: این پروژه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل شود.
استاندار بوشهر تصریح کرد: ورودی شهر بوشهر در مسیر تردد خودروها نمای زیبایی ندارد که باید این مشکل در آستانه تعطیلات نوروز برطرف شود.
وی با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه از ظرفیت بالایی در حوزه تردد گردشگران برخوردار است گفت: 4 کیلومتر از این جاده باقیمانده که باید در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود تا زمینه ایمنی در این مسیر افزایش یابد.
گراوند تصریح کرد: در ایام نوروز قیمت کالاها و خدمات مورد بازرسی و کنترل قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام شود.
استاندار بوشهر، استفاده از اتوبوس‌های دولتی را برای سفر برون استانی ممنوع دانست و گفت: هیچ دستگاهی اجازه استفاده از اتوبوس دولتی برای سفر برون استانی و برگزاری اردو ندارد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.