به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز چهارشنبه در دیدار با دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار شعبه بوشهر افزود: احزاب به عنوان نهادهای واسط میان مسئولان و مردم می‌توانند مشکلات و معضلات را به مسئولان منتقل کنند.
وی بیان کرد: بنا داریم برای ارتقای کارویژه‌های آموزشی و نهادینه کردن فرهنگ تحزب، کارگاه های آموزشی برای احزاب برگزار کنیم.
دهدشتی با اشاره به منشور گفت وگوی سیاسی اظهار داشت: منشور گفت وگوی سیاسی بر تعامل دوسویه مردم و دولت از یک سو و گفت وگوی میان احزاب و جریان‌های سیاسی از طرف دیگرتاکید دارد.
وی ادامه داد: نطفه برخی تصمیم سازی‌ها برای استان بوشهر می‌تواند از دل همین نشست ها و موضوع های طرح شده در آنها شکل گیرد.
دهدشتی بیان کرد: سیاست اعلامی و اعمالی دولت استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان است و احزاب در این ارتباط می‌توانند در ایجاد زمینه، شناسایی و معرفی این نیروها موثر باشند.
معاون دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: حسب دستور استاندار مکاتبات و مراودات ضروری مبنی بر آمادگی لازم برای تشکیل خانه احزاب با وزارت کشور و تشکیلات صنفی خانه احزاب انجام گرفته است.
خسرو دهقانی با اشاره به قانون جدید احزاب برای بسط حزب های فراگیر و توسعه احزاب در گستره جغرافیای ملی افزود: احزاب باید حداقل در نیمی از استان‌های کشور شعبه داشته و در هر استان نیز حد اقل در یک سوم شهرستان‌های هراستان دفتر تاسیس کنند تا بتوانند به فعالیت قانونی خود ادامه دهند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.