به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز دوشنبه درجریان بازدید استاندار بوشهر از چند طرح بهداشتی و درمانی این استان افزود: اورژانس هسته ای در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع در دست ساخت است که برای این طرح 300 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار 134میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،83 میلیارد ریال استانداری بوشهر و83 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سازمان انرژی اتمی تامین می شود.
کشمیری با بیان اینکه تاکنون 80 میلیارد ریال برای ساخت اورژانس هسته ای بوشهر هزینه شده است، گفت: درزمان حاضر از زمان بندی طرح جلوتر هستیم و امیدواریم در زمان مقرر که 2 سال پیش بینی شده این طرح تکمیل شود.
استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت های بوشهر در زمینه هسته ای پیگیری های لازم با سازمان انرژی اتمی برای تامین اعتبار این مرکز بطور جدی انجام گیرد.
عبدالکریم گراوند در بازدید از طرح دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر گفت: باید با پیگیری از وزارتخانه های بهداشت و نفت و استانداری بوشهر، زمینه تکمیل این طرح فراهم شود.
وی اضافه کرد: تکمیل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر با 65 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله ضرورت های این بخش است.
استاندار بوشهر بیان کرد: طرح های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش فضای آموزشی باید با کمک وزارتخانه های بهداشت و نفت تکمیل شود.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.