فاطمه دهقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های موثر و شایسته برای زنان استان بوشهر ضروری است.
وی اضافه کرد: باید مضمون برنامه‌ها در حوزه بانوان طوری طراحی شود که دستاوردهای زنان و نقش بانوان در عرصه‌های مختلف بخوبی ترسیم شود.
دهقانی با تاکید بر اهمیت و توجه دولت به حضور زنان و نگاه به موضوع توان ‌افزایی بانوان بیان کرد: 12 محور فعالیت برای هفته زن در استان بوشهر پیش بینی و به مشاوران بانوان مدیران دستگاه‌‌های اجرایی ابلاغ شده که انتظار می رود با تشکیل ستاد هفته زن در شهرستان‌های استان بوشهر برنامه‌ها در قالب‌های پیش بینی شده تدوین ‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر معرفی، الگو سازی و گسترش فرهنگ فاطمی و سیره حضرت زهرا(س) گفت: توجه به مقام و منزلت زن به عنوان منبع رشد و تعالی جامعه بشری با بهره جستن از سیره حضرت حضرت زهرا(س) مورد توجه ویژه در هفته زن قرار دارد.
وی یادآور شد: تجلیل از زنان موفق، همسران شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب، قدردانی از بانوان ورزشکار، برگزاری کارگاه‌های آموزش سبک زندگی اسلامی، توانمندسازی زنان و واگذاری منازل به زنان سرپرست خانوار، افتتاح صندوق خرد زنان روستایی، بازدید از کارگاه‌های کارآفرینی زنان موفق، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی و برپایی انواع نمایشگاه صنایع دستی در استان بوشهر و بازارچه خود اشتغالی بانوان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته زن در استان بوشهر است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.