به گزارش ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آئین گفت: این ساختمان با متراژ تقریبی ٤٠٠ متر مربع، چهار میلیارد ریال اعتبار ساخت، یک میلیارد ریال اعتبار خرید تجهیزات و یک میلیارد ریال اعتبار تاسیسات زیربنایی در مجموع با 6 میلیارد ریال اعتبار ظرف مدت 110 روز اجرا شد.
یونس خسروانی افزود: تمام استانداردهای مورد نیاز در ساختمان اعم از استحکام بنا، سیستم اعلام حریق، اطفای حریق، شرایط مقاومت در برابر زلزله و سایر موارد فنی در ساختمان پیش بینی، رعایت و نصب شده است.
وی اظهار کرد: مراحل ساخت این پروژه از نقشه گرفته تا نظارت و سایر مراحل ساخت و ساز به تائید دفتر فنی اداره کل تامین اجتماعی رسیده است.
خسروانی با اشاره به وجود یکهزار متر مربع فضای سبز در این پروژه گفت: فضای سبز با چنین متراژی در ساختارهای اداری سازمان در کشور و استان کم نظیر است که به منظور ایجاد فضایی بانشاط تر در شعبه لحاظ شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهارداشت: با تاکید صورت گرفته ٧٠ درصد تجهیزات، نیروی انسانی، امکانات و مصالح مورد نیاز پروژه ساختمان شعبه شبانکاره بجز مواردی که در این شهر وجود نداشته از شهر و مردم شبانکاره تهیه شده تا همه منافع حاصل از ساخت این بنا برای مردم این منطقه باشد.
در پایان این آئین اعضای شورای اسلامی شهر شبانکاره از مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اهدای لوحی تقدیر کردند که این لوح توسط استاندار به یونس خسروانی اهدا شد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.