عباس صوفی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در همین راستا طرح توسعه فضای سبز در حال انجام است؛ ضمن اینکه اجرای عملیات آسفالت را نیز شروع کرده ایم.
وی اضافه کرد: برای بررسی دقیق مشکلات مردم در محله های مختلف شهر، در جهت برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد اقدام می کنیم و شورای اسلامی شهر و شهرداری در تلاش برای کاهش دغدغه های مردم در امور مدیریت شهری است.
صوفی بیان کرد: رویکرد دوره جدید مدیریت شهری به همراه سیاست‎‌های عدالت‌ محورانه اعضای شورای اسلامی شهر، اقدامات متوازن برای حاشیه شهر است که از هفته های گذشته آغاز شده و تنها هدف ما رضایت مردم است.
صوفی با تاکید بر ساخت و ساز در حاشیه شهر همدان گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج توسعه ساخت‌ وساز در مناطق حاشیه شهر، برای اسناد عادی همانند اسناد سنددار پروانه ارائه می شود.
وی با اشاره به تخفیف‌های تعرفه عوارض پیشنهادی سال آینده شهرداری همدان، گفت: طبق این مصوبه، ساخت‌ وساز در مناطق حاشیه شهر و املاک مسیری از تخفیف برخوردار می شوند.
شهردار همدان با تاکید بر تقویت نواحی مختلف شهرداری، گفت: نواحی، بازوان توانمند مدیریت شهری هستند و هدف از تقویت این ناحیه ها نیز پیگیری دقیق خواسته ها و مطالبات مردم است.
صوفی یادآور شد: همچنین در راستای پاسخگویی مطلوب به مطالبه های شهروندان اقدام به تجهیز تلفن 137 شهرداری همدان کرده ایم و به طور قطع این سامانه کمک شایانی به پیگیری و بررسی لازم پیرامون مشکلات مردمی خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، همدان دارای چهار منطقه شهرداری است و توانمندسازی حاشیه شهر از دغدغه های اصلی مسئولان و متولیان امور شهری ارزیابی می شود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.