به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر دراین آیین گفت:مجتمع آزمایشگاهی مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم شامل بخش های هماتولوژی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، آب، موادغذایی، تشخیص مالاریا، سل و سالک با مساحت250 متر مربع احداث و تجهیز شده است.
دکتر سعید کشمیری افزود:اعتبار مورد نیاز این آزمایشگاه به مبلغ 8.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.
وی یادآورشد:مسئولیت اجتماعی وزارت نفت باعث شده که قسمتی از درآمدهای نفتی به طور مستقیم در مناطق نفت خیز صرف راه اندازی مسائل عمرانی، رفاهی و درمانی مردم آن منطقه شود.
کمشیری افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم با مساحت یکهزار و 770 متر مربع بزرگترین مجتمع سلامت استان است که مبلغ 30 میلیارد ریال از اعتبارات استانی در سال 96 صرف ساخت این مرکز شده است.
فرماندار شهرستان تنگستان نیز گفت: فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم تکمیل شده و برای تجهیز آن مبلغ 20میلیارد ریال از اعتبارات استانی تامین شده است.
عادل دهدشتی افزود: امیدواریم با تجهیز فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) شهر اهرم در ابتدای سال97، آماده ارائه خدمت به مردم شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.