در راستای ارائه خدمات نوین بهداشتی و درمانی به زندانیان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول پایگاه سلامت در زندان این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول هدف از راه اندازی این پایگاه را ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به جمعیت موجود در زندان عنوان کرد و افزود: احتمال وجود یک سری رفتارهای پرخطر در میان این گروه  بیشتر است و دسترسی به آنان در خارج از زندان داری ضوابط و قوانین خاصی است، لذا راه اندازی این پایگاه فرصتی بسیار خوبی است تا بیماری های واگیر هم چون اچ. آی. وی و سل و … را کنترل و درمان کنیم.

محمد سعید سخاوت مدیر زندان دزفول نیز در آئین افتتاح ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از برنامه های بهداشتی و درمانی زندان گفت: با راه اندازی این پایگاه تمامی زندانیان جدید الورود غربال گری، چکاب کمال می شوند و در صورت مبتلا به بیمار سریعاً برنامه های درمانی برای وی اجرا خواهد شد.

مدیر زندان دزفول با بیان این که تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه می گردد؛ افزود: کلاس های بهداشت فردی، گروهی و همچنین بهداشت محیط نیز توسط متخصصین این پایگاه برای گروه های هدف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.