به گزارش ایرنا سید عباس صالحی روز جمعه در بدو ورود به استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در سفر دو روزه به استان بوشهر نیز برنامه های متعددی پیش بینی شده است اما آنچه که در این سفر برای ما مهم است پایه ریزی برنامه سه ساله فرهنگی و هنری این استان است.
وی با تبریک ایام الله دهه فجر یادآورشد: برای استان بوشهر موافقت نامه ای از قبل با استانداری تنظیم شده است که شنبه شب امضا خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: پایه تفاهم نامه یادشده افتتاح و تکمیل برخی طرح های فرهنگی و هنری در مدت سه سال است.
صالحی بدون اشاره به شمار طرح هایی که همزمان با دهه فجر در بخش فرهنگ و هنر افتتاح می شود گفت: تعداد قابل توجهی طرح فرهنگی در کشور افتتاح خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر سهم حوزه فرهنگ و هنر دربودجه 1397 نیز گفت: باتوجه به اینکه هنوز بودجه در مجلس به اتمام نرسیده نمی توان در این زمینه اظهار نظر قطعی کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در گلزار شهدای بوشهر، گل گذاری و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
شرکت در جلسه شورای اداری و فرهنگ عمومی، افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی، نشست با استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیسان سازمان های تابعه، دیدار با خانواده شهید انقلاب، افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و نشست باهنرمندان و اصحاب رسانه برنامه های سفر 2 روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر است.
6045/6047** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.