به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این آیین گفت: 2 غرفه نمایشگاه مربوط به روزشمار انقلاب اسلامی است که حاوی بریده‌هایی از روزنامه‌های دوران انقلاب در تاریخ دوازدهم و سیزدهم بهمن‌ماه سال 57 است.
فاطمه صفری زاده افزود: 2غرفه دیگر نیز مربوط به نمایشگاه اسناد قدیمی شهرداری بندر بوشهر است که در آن اسناد قدیمی مربوط به شهرداری و همچنین شناسنامه املاک و عمارت‌های قدیمی بوشهر در معرض دید عموم شهروندان بوشهری قرار گرفته است.
وی افزود: چهار غرفه این نمایشگاه نیز مربوط به غرفه‌های مشاوره خانواده، سلامت خانواده، کودک و نوجوان و صنایع دستی دریایی( آثار شماری از معلولان جسمی حرکتی بوشهر) است.
صفری زاده ادامه داد: به ‌مناسبت فرارسیدن 12 بهمن‌ماه و آغاز دهه مبارک فجر، در حاشیه این نمایشگاه یک ورکشاپ نیز برگزار می شود که در قالب آن 12 هنرمند هنرهای تجسمی به تصویرسازی با موضوعیت انقلاب اسلامی می پردازند.
وی با اشاره به اینکه ساعت برگزاری این نمایشگاه 17 تا 20 است یادآور شد: نمایشگاه فرهنگی دهه فجر در بوشهر از دوازدهم بهمن‌ماه بمدت چهار روز در میدان تشریفات شهر بوشهر دایر است که درصورت استقبال شهروندان و مساعد بودن آب و هوا تا پایان هفته آتی ادامه می یابد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.