به گزارش ایرنا، یکی از اهالی بخش بردخون دیر با گلایه مندی از روند ثبت نام کارت ملی هوشمند و ازدحام مراجعه کنندگان برای تکمیل اطلاعات گفت: از ساعت پنج بامداد فاصله 60 کیلومتری تا مرکز شهرستان را برای ثبت نام کارت ملی هوشمند طی کرده ام اما با گذشت پنج ساعت (اکنون که ساعت 10 صبح است) هنوز در صف در انتظار هستم.
غلامرضا حاجیانی افزود: مسئولان باید تمهیداتی فراهم کنند تا مردم در بخش بردخون برای ثبت نام کارت ملی هوشمند فاصله 60 کیلومتری تا محل ثبت نام در اداره پست شهر دیر تردد نکنند.
متقاضی دیگر کارت ملی هوشمند در دیر گفت: زمان نوبتم برای ثبت نام ساعت 11 نوشته شده است اما تا ساعت 14 بعد از ظهر روی صندلی نشستم و نوبتم نشد و به روز دیگری موکول شد.
محمد محمدی از اهالی شهر آبدان افزود: شهر آبدان تا مرکز شهر دیر 45 کیلومتر مسافت دارد و این رفت و آمدها هم هزینه بردار است و هم پر خطر که مسئولان برای ایجاد یک محل ثبت نام دیگر در شهر آبدان اقدام کنند.
رئیس اداره ثبت احوال دیر با تایید ازدحام متقاضیان در محل ثبت نام کارت ملی هوشمند گفت: در زمان حاضر فقط در شهرستان دیر یک محل متقاضیان کارت ملی هوشمند را ثبت نام می کند.
حسن محمدی افزود: برای انجام کار ثبت نام کارت ملی هوشمند با دفاتر پیشخوان دولتی صحبت شد اما به دلایلی آنان از این کار امتناع کردند.
وی گفت: با هماهنگی و رایزنی با ادره کل ثبت احوال استان بوشهر قرار است در بخش بردخون محل ثبت نام ایجاد شود و یک محل دیگر نیز در مرکز شهرستان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره ثبت احوال دیر بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح ثبت نام کارت ملی هوشمند هنوز 50 درصد مردم شهرستان دیر ثبت نام نکرده اند.
شهرستان دیر با 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.