به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت ترافیک شهر بوشهر افزود:باتوجه به شبه جزیره ای بودن ، استقرار نیروگاه اتمی،بندر و گمرک که روزانه یکهزار و 500 کامیون حمل بار وارد آن می شود نیازمند ایجاد مرکز کنترل ترافیک و بحران شهری است.
وی بااشاره به به اینکه ترافیک یکی از مشکلات اجتماعی درجوامع امروزی و در شهرهای بزرگ است یادآورشد:بوشهر نیز باتوجه به گسترش روز افزون جمعیت، بالا رفتن تعداد وسایل نقلیه، توسعه شهر و شرایط بافت و جغرافیایی مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: یکی از پیش نیازها و لازمه های اساسی برای دستیابی به توسعه یافتگی و پیشرفت روز افزون زندگی شهرنشینی تهیه و تدوین اسناد فرادستی و تبیین چشم انداز شهرها در افق های زمانی دورتر است.
توسلی افزود: در همین ارتباط ضرورت تدوین طرح جامع ترافیک در سند چشم انداز 20ساله بندر بوشهر ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد:با وجود اقدام های صورت گرفته شرایط مطلوبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک بندر بوشهر مشاهده نمی شود که در این راستا ضرورت دارد مدیریت ترافیک و اصلاح هندسی نقاط دارای مشکل انجام شود.
وی عنوان کرد: همچنین وضعیت تجهیزات ترافیکی بوشهر بسیار نامطلوب است که ضرورت دارد در بودجه سال آینده شهرداری اعتبار خاصی برای خرید تجهیزات ترافیکی اختصاص یابد.
توسلی افزود: هم اینک در بوشهر شاهد گره های ترافیکی هستیم که با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و حضور شمار زیادی از مسافران نوروزی ضرورت دارد تدابیر ترافیکی خاصی اعمال شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.