به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر کاکی در این آیین گفت: شهرداری به عنوان قلب شهر و از جمله اداراتی است که به عموم مردم خدمت می کند به همین دلیل خدمت در این عرصه هم نعمت است و هم سخت و یک شهردار برای موفقیت در کار و مدیریت شهر نیازمند همکاری کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی است.
سید علی اکبر فاطمی با تاکید بر نقش و جایگاه مردم در مدیریت و اداره شهر افزود: مردم یک طرف مدیریت شهر هستند و تا زمانیکه آنان، نخبگان و معتمدان پای کار نیایند مشکلات شهر بخوبی حل نخواهد شد.
وی تاکید کرد: نقشی که مردم در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری،‌ اموال عمومی، آرام سازی و زیباسازی سیما و منظر شهری و موارد دیگر می توانند ایفا کنن، بسیار مهم و حیاتی است و بطور قطع مدیریت شهری برای غلبه بر مشکلات شهر به مشارکت مردم نیاز دارد.
فاطمی، به اقدامات انجام گرفته در چهار سال گذشته شهرداری کاکی اشاره کرد و افزود: در این چهار سال بیش از 140 هزار متر مربع از کوچه های شهر کاکی آسفالت و بهسازی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرکاکی اضافه کرد: در این مدت 20 طرح مهم عمرانی برای توسعه شهر کاکی اجرا شده است.
فاطمی اضافه کرد: اجرای طرح ها سبب بهبود وضعیت خدمات رفاهی، مبلمان شهری و خدمات رسانی به شهروندان کاکی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کاکی، به مشکلات مالی بیشتر شهرداری های استان اشاره کرد و خواستار پیگیری مدیریت یکپارچه شهری و بررسی لایحه دولت در مورد سهم دهیاری ها و شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در مجلس شورای اسلامی شد.
شهردار کاکی گفت: نخبگان بسیاری در شهر کاکی ساکن هستند که می‌توانند ما را در ساختن شهری بهتر برای شهروندان کمک کنند.
حبیب پردل افزود: کارهای بسیاری در شهر کاکی انجام شده است و ما تلاش می‌کنیم با انسجام بیشتر و اصلاح برخی رویه‌ها شهر را در مسیر توسعه پیش ببریم.
وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در شهرسازی اظهار کرد: از پیشنهادها و انتقادهای ساکنان شهر برای بهبود سیمای شهری استقبال می‌کنیم.
در این مراسم از غلامحسین محمدی نیا شهر دارسابق تقدیر شد و حبیب پر دل به عنوان شهردار جدید کاکی معرفی شد.
شهر کاکی از توابع شهرستان دشتی با 12 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.