به گزارش ایرنا، حسن قلندری روز چهارشنبه در نشست با کارشناسان معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: این 2 چهره سرشناس ورزشی در برگزاری المپیاد های درون مدرسه همکاری خوبی داشته اند.
وی اضافه کرد: ترویج ورزش همگانی و توسعه آن از هدف هایی است که با همکاری این ورزشکاران
در مدرسه های استان بوشهر اجرا می شود.
قلندری ادامه داد: کمک به اعتلای ورزش آموزشگاهی و استعدادیابی در مدرسه های استان از فعالیت ها و علاقه های این 2 ورزشکار است که آموزش و پرورش استان در این زمینه از تخصص آنها استفاده می کند.
وی با بیان اینکه طرح سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه ای باعث رونق فعالیت ورزشی دانش آموزان می شود گفت: در این ارتباط بیشتر استان های کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده اند.
قلندری گفت: قهرمانان ملی در نقش سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه ای می توانند با حضور در مدرسه و با هماهنگی مسئولان تعلیم و تربیت به ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی، همگانی و سبک زندگی سالم برای دانش آموزان بپردازند.
وی ضمن اشاره به لزوم توجه خاص به ورزش آموزشگاهی برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای را در این وسعت زمینه ساز بروز استعدادهای نهفته دانش آموزان کشور و استان دانست و افزود: دروازه ورود دانش آموزان به ورزش قهرمانی حضور فعال و پرشور در ورزش آموزشگاهی است.
قلندری یادآور شد: در زمان حاضر 10 هزار دانش آموز استان بوشهر در رده های مختلف تحصیلی زیرپوشش طرح المپیاد ورزشی قرار دارند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.