سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ماجرای برخورد اولیای دانش آموز با آموزگار منطقه صومای برادوست ارومیه در دست بررسی است.

اردشیر سیدسیاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اخبار منتشره در برخی کانال های خبری با عنوان « برخورد یکی از اولیای دانش آموز با یکی از آموزگاران منطقه صومای برادوست» اظهار کرد: یک تیم بازرسی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان بمنظور پیگیری دقیق موضوع ماموریت یافته است تا با روشن شدن ابعاد مختلف موضوع نسبت به تصمیمات مقتضی اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت احراز تضیع حق آموزگار محترم و یا احیانا نقض مقررات آموزشی در صحن مدرسه، از طریق اداره امور حقوقی این اداره کل پیگیری های لازم انجام خواهد شد؛ چرا که حریم و قوانین مدرسه ، منزلت معلمی متعلق به همه ی آحاد مردم شریف جامعه و متضمن ارزشهای اجتماعی است.

سیدسیاح با بیان  اینکه صیانت و تکریم از جایگاه معلم وظیفه آحاد جامعه است؛ ادامه داد: همه انبیاء و اولیای صالح خدا درمسیر هدایت انسانهاعهده دار شغل شریف معلمی بوده اند چرا که وظیفه معلم آگاهی بخشی و هدایت است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتباط سازنده و صمیمی معلم، اولیا و عوامل مدرسه  سه ضلع اصلی یک سیستم آموزشی و تربیتی موفق را شکل می دهد.

وی بر فرهنگسازی و برگزاری نشستهای توجیهی در خصوص تعامل سازنده اولیا با معلمان در راستای پیشبرد اهداف مدرسه تاکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.