به گزارش ایرنا، خورشید گزدرازی روز شنبه در نشست با مدیر شعب بانک صادرات در استان بوشهر افزود: فعالان حوزه تولید و صادرات استان بوشهر در زمینه های بانکی مشکلاتی فراوانی دارند که در صورت تعامل بانکها و ارائه تسهیلات ارزان قیمت توسط آنها می توان گام اساسی در راستای رونق فضای کسب و کار برداشت.
وی ادامه داد: در این ارتباط از بانک صادرات به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه حمایت صادرات انتظار تعامل سازنده و موثرتری با تولید کنندگان و فعالان صادراتی استان بوشهر داریم.
گزدرازی گفت: در شرایط کنونی بیکاری یکی از مشکلات اصلی کشور و بویژه استان بوشهر است که برای حل این معضل می توان با رونق بنگاه های تولید به کاهش آمار آن در این استان کمک کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بوشهر اکنون به عنوان یکی از استان های محوری صادرات محصولات ایرانی به قطر معرفی شده باید با استفاده از ظرفیت های حمایتی بانکها از این فرصت برای افزایش صادرات استان استفاده کرد.
مدیر شعب بانک صادرات در استان بوشهر گفت: این بانک آماده هر گونه تعامل برای حمایت از بخش خصوصی و بویژه تولیدکنندگان صادرات محور است.
محسن شهابی افزود: بانک صادرات خود را موظف به حمایت از اقتصاد می داند و در این زمینه از تمامی ظرفیت های قانونی برای کمک به فعالان اقتصادی استان بوشهر بهره می گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.