عباس ریزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دستور فرماندار چهار مکان در شهر دیر و بردستان در نظر گرفته شده و برای اسکان و حضور مردم فعال است.
وی اضافه کرد: این مجموعه ها در قالب نصب 50 تخته چادر در مدرسه بعثت، مدرسه سوره و مسکن مهر در شهر دیر و سالن ورزشی در شهر بردستان که می توانند حدود 500 نفر اسکان اضطراری دهند.
معاون جمعیت هلال احمر دیر اضافه کرد: موجودی چادر در انبار شهرستان کنگان به اندازه کافی وجود دارد و در صورت نیاز و استقبال مردم چادر نصب می کنیم.
وی گفت: سالن های آموزش و پرورش و بوستان های شهر در دیر و بردستان نیز برای اسکان مردم در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است و نیروهای هلال احمر نیز در آماده باش کامل بسر می برند.
زمین لرزه به بزرگی 3.9 و 3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت چهار و 4 دقیقه و چهار و 39 دقیقه بامداد چهارشنبه این هفته در شهر دیر رخ داد.
در آذرماه سال جاری نیز 2 زمین لرزه به بزرگی 3.8 و 4.9 ریشتر در عمق 18 و 20 کیلومتری زمین شهرهای بنک، کنگان و دیر در جنوب استان بوشهر را لرزاند و شماری مصدوم و خسارت هایی در منازل مسکونی بر جا گذاشت.
وقوع پس لرزه های متعدد در روزهای اخیر در این منطقه باعث نگرانی مردم در شهرهای دیر و بردستان شده است.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.