مراد شمس الدینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تسهیلات اشتغال زایی در اجرای سیاست های جدید کمیته امداد و باتوجه به شعار اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال و باهدف حمایت از کار و اقتصاد مددجویان انجام شده است.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه اظهارکرد: در ۹ ماه سال جاری ناظران این نهاد 2 هزار و 625 نوبت از طرح های خودکفایی مددجویان بازدید و بر حسن اجرای فعالیت آنها نظارت کردند.
وی افزود: نظارت بر حسن اجرای طرح های خودکفایی و اشتغال توسط کارشناسان مجرب در بخش های، دامپروری، کشاورزی، مغازه داری، قالیبافی و مشاغل خانگی انجام می گیرد.
شمس الدینی با اشاره به اینکه کمیته امداد در سر فصل امور توانمندسازی محرومان و نیازمندان جامعه برای ایجاد فرصت های شغلی اهمیت ویژه ای قایل است، افزود: در این بخش علاوه بر شناسایی مددجویان مستعد، پرداخت وام، ارایه آموزشهای فنی و حرفه ای، رسیدگی و نظارت بر حسن اجرای طرح ها و نیز کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی آنها در مراحل بعدی مورد توجه قرار می گیرد.
وی اظهارکرد: این نهاد به 2 هزار و 420 خانوار دراین شهرستان خدمات مختلف ارایه می دهد که پرداخت مستمری، کمک های نقدی بلاعوض، جهیزیه، خدمات تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، خدمات پرورشی و تربیتی، مشاوره ای، آموزش مهارتهای زندگی، تامین مسکن نیازمندان، کمک به تامین سلامت، امنیت تغذیه، تامین هزینه های معیشتی و کمک به تامین آسیب دیدگان ناشی از حوادث از مهم ترین آنهاست.
شهرستان گناوه با جمعیت 102 هزار نفر در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.