به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این آیین اظهار داشت: در گام نخست این تفاهم نامه مرکز معارف اسلامی دانشگاه با همکاری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر راه اندازی شد.
اسماعیل عبدالهی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در اجرای اهداف کلان فرهنگی خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد که یکی از آنها راه اندازی مرکز معارف اسلامی در دانشگاه بود که این مهم با همکاری حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تحقق پیدا کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های مختلفی در عرصه های فرهنگی دارد و باید استادان و دانشگاهیان در ارتباط با جامعه مسئولیت و وظایف خودشان را بویژه در حوزه فرهنگی ایفا کنند.
عبدالهی بیان کرد: همه کسانی که در عرصه های فرهنگی فعالیت می‌کنند با هدف و ظرفیت شناسی مناسب مسائل جامعه را رصد و راحل‌ها و راهکارهای مناسبی را لحاظ کنند تا آن چیزی که مدنظر انقلاب و نظام و رهبری است محقق شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر یادآور شد: مرکز معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با همکاری حوزه علمیه خواهران، دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد نماز جمعه شهر جدید عالی شهر با هدف ارتقای سطح آگاهی و معارف مردم و برای مقابله موثر با شیطنت‌های و برنامه استکبار جهانی فعال است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.